הפקת בת מצווה באולם
כל הזמן שואלים אותנו איך מפיקים את הבת מצווה המושלמת,
או את בר המצווה הכי מגניבה שיש באולמות.
איזה כיף לסיים את האירוע עם התחושה שלא היה יכול להיות יותר טוב ולא הייתם משנים כלום.
כדי להבין איך הופכים את האירוע שלכם לבלתי נשכח חילקנו את לוח הזמנים למספר שלבים.
– הכנות
– קבלת פנים
– כניסה
– ריקודים
– מנה ראשונה
– תוכן
– ריקודים II
– עיקרית
– תוכן
– ריקודים III עד הסוף פלוס קינוחים
שלב ההכנות:
כמה שעות לפני האירוע נוכל למצוא אותכם במספרה עושים איפור ושיער, ואז לובשים את החליפה והשמלה שכל כך חיכיתם להם.
חתיכים וחתיכות, תסיימו להתייפייף יוצאים לאולם!
קבלת פנים
זה הזמן לנצל את השקט שלפני הקרנבל לצילומי משפחה.
המוזמנים מתחילים להגיע, לרוב זמן ההתכנסות אורך כשעה אבל זה יעבור לכם ממש מהר
האורחים נכנסים לאולם מעוצב לפי קונספט שבחרתם, צבעים, סידורי פרחים ובלונים, (פרי דמיונכם, וככל שתעופו תעופו יותר רחוק)
בדרך הם יעברו ליד עמדה, ובה פתק עם מספר השולחן שלהם שהכנתם מראש, כדי שסידור ההושבה לא יטריד אתכם במהלך האירוע, שימו מישהו מהמשפחה שיהיה אחראי להושבה במידת הצורך וכמובן גם לפתיחת שולחנות רזרבה.
כדי להעביר את זמן ההתכנסות ילדי השכבה והמשפחה ייהנו מבר מתוקים ממותג,מגוון אטרקציות טרנדיות ומינגלינג בין האורחים
כניסה
(טה גה דה דה !!! בוםםם)
הגענו לשלב הכניסה !!! תוכלו לבחור בין כניסה צנועה או מטורפת.
כניסה צנועה תהיה הליכה של החוגג עד למרכז הרחבה – לבד או בליווי משפחה וברקע שיר מרגש או מקפיץ שבחרתם. או כניסות יפות נוספות כמו
שטיח אדום, זיקוקים, קונפטי, שיר מוקלט (לפעמים גם כולל את הדרשה בתוכו ואפילו ברכות של משפחה) או כניסה עם ריקוד מיוחד שהוכן מראש.
אחרי הכניסה נתחיל במסיבת הריקודים.(מעברון טירוף ריקודים) אחד הדברים החשובים באירוע הוא הדיג’יי. הוא צריך לדעת לקרוא את הקהל ולפגוע בקשת הגילאים והסגנונות של הרוקדים ברחבה, ולשמור על אנרגיה מחחחחששמלת לאורך כל האירוע.
כולם לקחו את אביזרי המסיבה? הגיע הזמן לעבור למנה הראשונה או העיקרית (תלוי בתפריט שהזמנתם). זמן טוב להצטלם עם האורחים כדי שתהיה מזכרת.
לקראת סוף המנה נעבור ל”תכנית האמנותית” של האירוע שכוללת קליפ מגניב בסגנון יום בחיי או קליפ תמונות ילדות או הסגנון החדש והמקורי ביותר – יום דוקו VIP, ובנוסף ברכות “לייב” או מופע ריקוד שיובילו לחלק השני של הריקודים.
אופציה מעניינת היא להפתיע את האורחים עם הופעה של אומן שאתם אוהבים.
מקווים ששמרת מקום כי זה הזמן למנה עיקרית.
בסיום המנה נעבור לסלואו, שְיָרִים חזרה לרחבת הריקודים עד סוף האירוע.
עדיף לסדר מראש מעטפות לכל הספקים וגם את הטיפ לצוות העובדים שאותם תחלקו בסוף הערב או ביום שלמחרת אחרי שישבתם בסלון לפתוח את המתנות.
עכשיייוווו אתם הרבה יותר חכמים, וזה הזמן האידיאלי לבחור באיזה אולם כל זה הולך לקרות.
קחו בחשבון מיקום גיאוגרפי שיהיה נוח לכל האורחים, כמות מוזמנים וכמובן לאחר שאהבתם את הטעימות באולם.
דרך אגב, רצוי שיהיה מנהל אירוע מטעמכם שידאיג לנצח על כל התזמורת :) זה יפנה אתכם להינות באירוע ולצבור חוויות.